مرداد ۱۴۰۰

اینجا رو حفظ کردم برای خوندن آدم‌هایی که تو گذشته‌ام باهاشون در حد خوندن چندتا پست و رد و بدل کردن چندتا کامنت در ارتباط بودم اما انگار از اعماق وجودم میشناسمشون و نمی‌دونم چرا / اینجا رو حفظ کردم برای نگه داشتن خاطراتی که توش جای دادم/ نگه داشتم ارزیابی کنم راهم رو / از روزی که عکاسی قبول نشدم و آتیش گرفتم نوشتم/ از خوندنم برای ارشدی که الان بهش باور ندارم نوشتم و امشب از امروزم می‌نویسم که در حال کامل کردن کتاب دوم عکسمم/ به این ماجراها که فکر میکنم هرروز مطمئن میشم قرار بود دقیقا همه چیز دست به دست هم بدن که همینجا باشم/ قرار بود همه راه ها به بست برسه تا این راه باز شه/ 

میگمت شکر خُب؟ از ته ته اعماق وجودم//

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
" اینکه : جایی نیست جزء اینجا برام ، که بشه یکم دور شم از دنیا "
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان