۲۹۳

چطوریکه تا اواسط اردیبهشت از سرما پتو مینداختیم الان از گرما نمیشه پا گذاشت بیرون ؟ روند گرم شدن هوا چرا میتونه در این حد مزخرف باشه. من از کل تابستون روز تولدم و اون چند دقیقه خنکی بعد حموم رو دوست دارم البته بعدش بری زیر ملافه اونم جلو باد کولر بقیش گرمه و گرررم و مزخرف .. 

دیشب از درد معده پیاده روی میکردم تو خونه . ی شب ما تصمیم گرفتیم زود بخوابیم که اونم نشد ..

حسم شبیه اون لحظه ی وصل نشدن نت اونم وقتی بعد عمری میخوای کنفرانس داشته باشی با دوتا عکاس امریکایی درمورد پروژه ات .. حالا از اون روز به بعد من دائم همون حس رو دارم و فکر میکنم که کجای کار من میلنگه !

۱
صنما ‌ ‌
19 Khordad 06:25

کلا همه چی در هم شده این روزا.

پاسخ :

واقعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
" اینکه : جایی نیست جزء اینجا برام ، که بشه یکم دور شم از دنیا "
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان