98

اگر همین چند روز قرنطینه نبود و مجبور به خواندن نبودم شاید اصلا این حس دلگرم کننده ی الان وجودم را نداشتم ، نودوهشت .. من معمولا اعداد زوج را دوست دارم برایم جذابند ، اما بنظر هیچکس نودوهشت جذاب نیامد . اما بنظرم قرار است هرسال نودوهشتی باشد برای خودش فقط ما هی پوست کلفت تر میشویم و شاید هم نباشیم که کلفت پوست شویم .. سال جدید پر باشد از ما و تلاشهایمان پر باید از  سعی هایمان  . پر باشد از سلامتی و ریشه کن شدن این بیماری مزخرف . پر باشد از اصلاحات ، پر باشد از خوشی ، خالی باشد از هر اتفاق ناخوشایندی مانند نودوهشت . پر باشد از مردمانی که فرهنگ در خونشان جاری ست ، پر باشد از مردمانی که حداقل برای خود دل بسوزانند ، خالی باشد از انسانهای بی مسوولیت .. نودونه پر باشد از سلامتی و سلامتی و سلامتی و محقق شدن ارزوهایمان .. پیشاپیش عیدتون مبارک (:

۱
^_^ khakestari
29 Esfand 17:38

برا سال تحویل من تصمیم گرفتم بیدار نمونم،عکس یادگاری نگیرم،ارزو و دعا نکنم :|

 

امیدوارم سال ٩٩ جلو تک به تک ارزو و خواسته هات تیک بخوره 

پاسخ :

عزیز دلم بهترینها رو برات تو سال جدید ارزو میکنم 🌱
الهی سال خوبی باشه حداقل از پارسال کمتر بدتر -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
" اینکه : جایی نیست جزء اینجا برام ، که بشه یکم دور شم از دنیا "
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان